طراحی گرافیک

ماموریت طراحان گرافیک ما خلق و ارتقا هویت بصری برند شماست

طراحی لوگو

یکی از عناصری که در شکل گیری یک هویت در کسب و کار شما تاثیر فراوانی دارد، لوگو می باشد . با به کارگیری از اصول حرفه ای می توانم لوگویی برابر با نیاز و بودجه شما با پلنهای مختلف ارائه نمایم. طراحی لوگو در راستای سناریوی کسب و کار شما طراحی و اجرا می گردد.این اولین گام برای ایجاد هویت بصری یک فعالیت ، شرکت و کسب و کار می باشد.

طراحی پوستر

طراحی پوستر ها را می توان یک نوع تابلوی اعلانات موثری برای دیدن شدن تبلیغات ، آگهی نامه ، ترغیب ، شناساندن ، اعلام حضور ، تخفیفات ، معرفی کمپین ها و … دانست . شناخت پوسترهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در دیدن خدمات و محصولات یک مجموعه ، شرکت و یا یک برند را دارند و همچنین می توان از کاربردهای پوستر به : جلب‌نظر رهگذران ، تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به آنها ، ترغيب آنها براى پشتيبانى از يک انديشه ، معرفى يا آغاز يک فعاليت ، تبلیغات یک محصول ، معرفی فعالیت و خدمات واطلاع رسانی اشاره کرد.​

طراحی بروشور

رسالت یک بروشور، رساندن پیام های گوناگونی از قبیل اطلاعات سازمان یافته یک مجموعه با تلفیقی از رنگ ها و استایل های بکارگرفته شده ، نمایش اطلاعات بصورت خلاصه یا جامع از محصولات و یا خدمات و ارزشهای آن سازمان ، پیش درآمدی از قدمت مجموعه ، اهداف و چشم انداز ها می باشد.در طراحی بروشور بنابر نیاز می توان از لت های کمتر و درنهایت 5 تای ورق را استفاده کرد. اندازه بروشور نیاز بنابر مورد استفاده قابلیت بزرگ و کوچک شدن را دارد. بروشور نمایی از موارد انجام گرفته در خدمات طراحی گرافیک می باشد.​

طراحی قالب اینستاگرام

طراحی قالب پیج اینستاگرام باعث آرایش، قانون گذاری و چیدمان منظم با درنظر گرفتن هارمونی رنگی مناسب ، طبق الگوی رفتاری مرتبط به پیج اینستاگرام شما می باشد . باید درنظر گرفت که طراحی صفحات طبق الگو و رفتار سازمانی مشخص باید اجرا گردد. طراحی پیج شخصی اگر با استفاده از متدهای روز مورد اجرا قرار بگیرد ، می توان تاثیری مثبت و به یادماندنی تری در ذهن اشخاص بوجود آورد. بنابراین قبل از هر کاری ، مشاوره رایگان ما را در این زمینه خواستار باشید .

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری با بهره گیری از ترندهای مطرح، باعث می شود نظم و آراستگی و همچنین بروز بودن مجموعه شما در ست اداری شما نمایان گردد و این امر ناخواسته باعث جلب اعتماد می گردد.استفاده از رنگهای هم خانواده و سبک طراحی مرتبط باعث یکدست شدن تمام مجموعه اوراق اداری شما می گردد. در صورت انتخاب یکی از خدمات طراحی گرافیک می توانید از تخفیف ویژه برخوردار گردید.

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ روش قدیمی اما ماندگار برای ارائه کردن و معرفی خدمات ، محصولات و فعالیت می باشد که می تواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و انتقال مفاهیم به مخاطب، نقش به سزایی ایفا نماید.طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که پس از ارائه به جامعه هدف، تاثیرگذاری مستقیم و قدرتمندی را با خود به همراه بیاورد و این را میتوان به عنوان ابزاری در راستای جذب مشتری با استفاده از قوانین مارکتینگ دانست

عکاسی تبلیغاتی

در تعریفی ساده عکاسی تبلیغاتی را می توان برآیندی از تجربه ، تجهیزات دانست که در راستای هرچه بهتر و با کیفیت تر نشان دادن ابعاد، زوایا و خواص منحصر به فرد یک محصول تولیدی حرکت میکند. بنده با داشتن تجربه ای حرفه ای در زمینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصولات می توانم از محصولات شما بر اساس نیاز تبلیغاتی عکاسی حرفه ای نمایم. به خاطر داشته باشیم که یک عکاسی حرفه ای از محصولات می تواند رشد فزاینده ای از فروش را به ارمغان بیاورد.

لوگو موشن

لوگو انیمیشن ( لوگو موشن ) به متحرک سازی یک لوگو اطلاق می گردد. در تبلیغات دیجیتال امروزی استفاده از لوگو انیمیشن در ابتدا و انتهای یک تیزر ، فیلم و کلیپ ضروری به حساب می آید . چه بسا استفاده از این تکنیک باعث جلب توجه و به یاد ماندن آن لوگو در ذهن مخاطب می گردد. طراحی لوگو انیمیشن باید ساختاری منطقی و در عین حال سبک ، کوتاه و گویا باشد که مخاطب با دیدن آن ، به یاد برند سازمان و یا کسب و کار و خدمت مورد نظر بیافتد. بر اساس انتخاب خدمات طراحی گرافیک و اصول برندینگ ، لوگو موشن یکی از موارد مهم در امر هویت بصری مجموعه شما می باشد.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک (Infographic) ، ترکیب دو کلمه اینفو (Information) به معنای اطلاعات و گرافیک (Graphic) است و به تصویری گفته می شود که در آن اطلاعات، آمار و یا هرگونه دانشی در قالب تصویر و با استفاده از نمودارهای گرافیکی، چارت و سایر آیکون ها و تصاویر جذاب ارائه شود و هدف آن ساده سازی فهم اطلاعات پیچیده و یا جذاب نمودن ارائه اطلاعات باشد.

09100200757
جهت سفارش در واتساپ به ما پیام دهید

اسکرول به بالا